Friday 25 May 2012

Selamat Datang ke Blog Saya!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera!
Tuan-tuan & Puan-puan yang dihormati,

Terima kasih saya ucapkan atas kesudian tuan-tuan dan puan-puan mengunjungi blog rasmi saya ini. Blog ini saya tujukan khas untuk semua penduduk Parlimen Sibuti (P.218) untuk mendapat maklumat yang benar dan tepat berkenaan perjuangan saya dan PAS di kawasan ini.

Blog ini juga dalam masa yang sama bertujuan memberi makluman kepada rakyat di kawasan Sibuti tentang aktiviti-aktiviti saya bersama rakyat di sini tanpa mengira kaum dan agama. Saya berhasrat untuk menjadi suara rakyat Sibuti dalam mengetengahkan isu-isu setempat di sini yang sememangnya memerlukan pembelaan dari pihak berwajib. Walaupun hampir 50 tahun diwakili oleh wakil rakyat BN, Sibuti masih menghadapi pelbagai masalah khususnya dari aspek kemudahan asas, pendidikan dan kemiskinan. Ini adalah antara relung khidmat yang ingin saya perjuangkan dan tawarkan kepada rakyat Sibuti di masa depan.

Saya berharap agar tuan-tuan dan puan-puan akan terus sudi meluangkan masa mengunjungi blog ini sebagai tanda sokongan tuan-tuan dan puan-puan kepada perjuangan rakyat Sibuti ini khususnya dan Sarawak amnya. Semoga segala usaha kita ini mendapat restu dari-Nya menuju “baldatun toyyibatun, wa rabbun ghaffur – Negara yang baik dan mendapat keampunan Tuhan”

PAS UNTUK SEMUA

1 comment:

  1. Salam zaid.
    syukur n tahniah kerna
    bakal jd calon YB Sibuti.

    Sebagai kawan lama, aku
    juga ingin menyumbang n
    menyokong perjuangan murni ni.

    Hubungi aku nanti.

    ReplyDelete